Kadra pedagogiczna

Dyrektor Sylwia Trzyńska

kadra-sylwia-wasowskaEdukacja w moim życiu odgrywa bardzo dużą rolę, ale żeby móc nauczać dzieci najpierw sama musiałam zdobyć odpowiednie kwalifikacje. Ukończyłam studia magisterskie z Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej na Akademii Podlaskiej w Siedlcach. Kolejnym krokiem były studia podyplomowe z Wychowania przedszkolnego na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym w Siedlcach.

Z dziećmi pracuję ponad 4 lata, początkowo była to placówka niepubliczna, do której uczęszczały dzieci od 1 do 5 roku życia. Od 1 września 2013r. jestem nauczycielką w Przedszkolu nr. 28.

Priorytetem w pracy z dziećmi jest dla mnie ich bezpieczeństwo i uśmiech po wejściu do sali. Duży nacisk kładę na współpracę z Rodzicami, gdyż wspólnie powinniśmy troszczyć się o rozwój dzieci.

Praca z dziećmi daje mi mnóstwo przyjemności i satysfakcji gdyż miło jest patrzeć jak zdobywają wiedzę i nowe umiejętności. Mam nadzieję, że moim podejściem i doświadczeniem ułatwię dzieciom start w ich edukacyjną przyszłość.

Rodzina jest dla mnie największą wartością, to ona dodaje mi siły i wspiera w trudnych momentach. W 2016 roku zostałam Mamą. Ta rola z pewnością pozwoli mi bardziej zrozumieć rodziców moich wychowanków i dzielić się wspólnymi doświadczeniami.

Wolne chwile z synem i mężem spędzamy poza miastem wśród najbliższej rodziny. Kontakt z naturą i przestrzeń pozwala nam nabrać energii.

 

Danuta Kutrzepa

kadra-danuta-kutrzepaJestem nauczycielem mianowanym w trakcie awansu zawodowego na nauczyciela
dyplomowanego. Jako nauczyciel, pracuję od 2006 roku. Od września 2014 roku, pracuję w
Przedszkolu nr 28 w Warszawie jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Bardzo cenię
sobie współpracę ze środowiskiem lokalnym, od wielu lat, jestem koordynatorem edukacji kulturalnej w naszym przedszkolu.

Ukończyłam wiele form doskonalenia zawodowego. Studiowałam Pedagogikę opiekuńczo-
wychowawczą z reedukacją w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP w Lublinie. Studia
magisterskie ukończyłam na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, natomiast studia
podyplomowe z zakresu ,,Kształcenia zintegrowanego w klasach I-III” na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej również w Lublinie. W roku 2009 ukończyłam kurs kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki.

Praca z dziećmi jest źródłem mojej codziennej, życiowej satysfakcji, daje mi energię,
motywację i chęć działania. Priorytetem dla mnie jest bezpieczeństwo dzieci oraz przyjazna atmosfera w prowadzonej przeze mnie grupie wychowawczej. Prywatnie jestem żoną i mamą. Rodzina jest dla mnie największą wartością, która wspiera mnie w różnych
momentach mojego życia.

 

Jolanta Szmania

kadra-jolanta-szmaniaJestem nauczycielem wychowania przedszkolnego od 2003 r. Tytuł magistra uzyskałam w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie w 2005 r.

Z Przedszkolem nr 28 jestem związana od 10 lat. To tu zrealizowałam ścieżkę awansu zawodowego. W lipcu 2013r. uzyskałam stopień nauczyciela dyplomowanego.

Praca w przedszkolu pozwala mi na realizację zainteresowań i rozwijanie talentów, zwłaszcza plastycznych. Bardzo lubię angażować się w życie przedszkola, w wykonywanie swoich zadań i obowiązków. Ogromną satysfakcję sprawia mi współpraca z dziećmi – wydobywanie z nich kreatywności i licznych zdolności, obserwowanie ich postępów i wszechstronnego rozwoju.

Mieszkam z mężem i dwoma córkami w podwarszawskiej miejscowości. W wolnych chwilach lubię czytać książki i oglądać filmy.

 

Żaneta Wargocka

kadra-zaneta-wargockaNazywam się Żaneta Wargocka, jestem nauczycielem dyplomowanym. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna. Pracę z dziećmi rozpoczęłam kilka lat temu, najpierw były to placówki prywatne. Od 2006 roku związana jestem z przedszkolem nr 28.
W trakcie mojej pracy zawodowej staram się o pogłębianie wiedzy o nowe techniki i sposoby pracy z dziećmi, aby jak najwięcej przekazać dzieciom, jak również zarazić je pasją do zdobywania wiedzy.
W mojej pracy największą radość sprawiają mi momenty, w których niespodziewanie przychodzi dziecko, przytula się i mówi „kocham cię ciociu”.

Anna Anastaziak

Anna Anastaziak

Ukończyłam pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą na Uniwersytecie Gdańskim oraz pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną z językiem angielskim w Pedagogium – Wyższej Szkole Nauk Społecznych. Przez rok studiowałam w na Uniwersytecie w Linkoping w Szwecji w ramach wymiany międzynarodowej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w przedszkolach niepublicznych w Warszawie jako wychowawca anglojęzyczny oraz wychowawca polskojęzyczny, a także na różnego rodzaju kursach doskonalących takich jak „Przygotowanie do nauki czytania i pisania”, „Zabawy na dobry klimat w grupie” oraz szeregu szkoleń związanych z nauczaniem języka angielskiego. To właśnie wprowadzanie języka angielskiego jest moim największym zainteresowaniem i sprawia mi najwięcej radości.
Praca z grupą dzieci daje mi ogromna satysfakcję, a także motywuje do rozwoju. Uważam, że kreatywność, odpowiedzialność i radość z codziennego wykonywania mojej pracy jest moja najmocniejszą stroną.
W wolnym czasie moją pasją są podróże.

 

Aneta Szczesna

Nazywam się Aneta Szczesna. Jestem nauczycielem kontraktowym. Ukończyłam studia licencjackie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i korekcyjna. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Pedagogika korekcyjna na tej samej uczelni.

W swojej pacy staram się pogłębiać wiedzę, aby zajęcia które prowadzę były różnorodne, i aby dzieci w grupie czuły się szczęśliwe i bezpieczne. Uważam, że odpowiedzialność jest moją najmocniejszą stroną. W wolnym czasie moją pasją jest muzyka.

 

Justyna Piszcz

Nazywam się Justyna Piszcz. Jestem nauczycielem kontraktowym. Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Przyrodniczo- Humanistycznym w Siedlcach, kierunek: pedagogika- edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: pedagogika specjalna.

Jako nauczycielka pracuje od 4 lat, początkowo pracowałam w Przedszkolu Niepublicznym w Warszawie, gdzie pracuje nadal, już 4 rok, w trakcie pracowałam też 2 lata w Przedszkolu Publicznym w Warszawie. Pracuję też od 3 lat jako niania dziecka 3-letniego i dziecka 4-letniego.

Od września 2018 roku, pracuję w Przedszkolu nr 28 w Warszawie. Pracuje tu jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w grupie 3 latków, a także jako nauczyciel wspomagający do dziecka z orzeczeniem.
Jestem nastawiona na doszkalanie się, chodzę na różne kursy związane z nauczaniem, wychowaniem, pracą z dziećmi z orzeczeniami. Mam również uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych. Uwielbiam robić warsztaty kulinarne i uczyć dzieci układów tanecznych. Lubię współpracować ze środowiskiem lokalnym.

 

Paulina Kulesza

Ukończyłam edukacje i rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Od 2022 roku jestem nauczycielem współorganizującym kształcenie. Moim celem jest kształcenie dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ale również nawiązywanie więzi i towarzyszenie całej grupie.

Jestem również trenerem pierwszego stopnia marki Sensoplastyka® oraz trenerem Treningu Umiejętności Społecznych.

W pracy przyświeca mi sentencja Paula Coelho „Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy, cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił tego, czego pragnie”, którą moim zdaniem każdy dorosły powinien znać. Każdego dnia doceniam chwile spędzane z dziećmi i doceniam, że możemy się uczyć życia od siebie nawzajem.

Agata Szewczyk

Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna, oraz
studiów magisterskich; Edukacja Integracyjna i Włączająca, które dają mi kwalifikacje do pracy z
dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Cały czas poszerzam swoje umiejętności uczęszczając na studia podyplomowe na kierunku
Rewalidacja i terapia oraz Wczesne wspomaganie rozwoju. Ukończyłam takie szkolenia jak; Metoda
aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss, Metoda Dobrego Startu I oraz II stopnia, Terapia ręki i z
zaburzeń motoryki małej oraz Sensoplastyka, wiedzę zdobyta na szkoleniach stosuję podczas zajęć
indywidualnych z dziećmi z orzeczeniem.

Agata de Mezer

20160121_122637Kompozytorka i pedagog; ur. 26 maja 1965, Warszawa. W 1989 ukończyła studia w zakresie kompozycji pod kierunkiem Włodzimierza Kotońskiego w Akademii Muzycznej w Warszawie. W latach 1983-89 brała udział w kursach kompozytorskich w Kazimierzu nad Wisłą, Radziejowicach i Darmstadt. W 1990 została stypendystką Harold Hyam Wingate Foundation i rozpoczęła studia w Royal Academy of Music w Londynie w klasie kompozycji Paula Pattersona. Dzięki stypendium Witolda Lutosławskiego kontynuowała studia w latach 1991-92.
Jej utwory były wykonywane w kraju i za granicą – w Warszawie (m.in. podczas Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”), Radziejowicach, Lusławicach i Londynie.
W dorobku ma utwory na orkiestrę, utwory kameralne, chóralne i na taśmę. Jest również autorką piosenek dla dorosłych i dla dzieci, m.in. piosenek do podręczników języka angielskiego dla dzieci Grammar rymes (Świat Książki 1997), A clock in a sock (Prószyński i Ska 1998, 1999), Hocus pocus’ – współautor (Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne 2003, 2004).
Agata de Mezer od 1989 uczy śpiewać i tańczyć dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Od 1995 jest jedną z osób współtworzących i prowadzących dziecięcy zespół 5,5, który działa przy przedszkolu nr 55. W latach 1995-99 wykonywała wraz z piosenkarką Anną Kurpińską swoje piosenki, m.in. w Piwnicy pod Baranami w Krakowie. Dwukrotnie występowały również na Dniach Kultury Polskiej w Atenach (1997, 1998).
Była członkiem Koła Młodych i członkiem-kandydatem Związku Kompozytorów Polskich w latach 1990-2004.

Mgr Barbara Jagiełłowicz

kadra-barbara-jagiellowiczPedagog, nauczyciel wychowania fizycznego i gimnastyki korekcyjnej z długoletnim stażem.
Coraz więcej dzieci cierpi na płaskostopie, ma problemy z kręgosłupem. Brak ruchu związany z siedzeniem przed telewizorem i komputerem, „garbienie się” oraz otyłość to najczęstsze przyczyny wad postawy. Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej podnoszą ogólną sprawność dziecka, kształtują nawyk prawidłowej postawy i wzmacniają układ mięśniowy. Prowadzone są w formie zabawowej, dostosowanej do wieku i możliwości dzieci.

Maciej Ziomek

kadra-maciej-ziomekJestem absolwentem studiów logopedycznych na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Moja praca dyplomowa dotyczyła wpływu odżywiania na prawidłowy rozwój narządów mowy u dzieci – jest to bardzo istotny temat w profilaktyce związanej z rozwojem mowy, na który zawsze zwracam uwagę podczas terapii logopedycznej. Ukończyłem również studia pedagogiczne oraz animację społeczno-kulturową na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej.
Każdego dnia widzę efekty mojej pracy i to daje mi bardzo dużo satysfakcji. Interesuję się tematami związanymi z efektywnymi metodami współpracy z dziećmi.
W życiu prywatnym moim największym sukcesem jest rodzina, a wizytówką mojej pracy jest moja córka 🙂

Adrianna Kierzkowska

Jestem psychologiem z ponad kilkuletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS w Sopocie. Obecnie kontynuuję edukację realizując studia podyplomowe z zakresu diagnozy psychologicznej na tej samej uczelni.
W zawodzie pracuję od trzech lat: początkowo jako terapeuta w pracy indywidualnej (z wykorzystaniem elementów Stosowanej Analizy Zachowania) z dziećmi autystycznymi, aktualnie jako psycholog-terapeuta w pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. W przedszkolu nr 28 odpowiadam za psychoedukację, a także udzielanie wsparcia psychologicznego dzieciom oraz wychowawcom.
Dodatkowo posiadam uprawnienia do prowadzenia treningu komunikacji AAC oraz terapii ręki. Regularnie podnoszę swoje kompetencje biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach.

 

Katarzyna Andersson- psycholog